marți, 24 august 2010

Laptop-ul si accesoriile mele

Povestea incepe in urma cu 3 ani, atunci cand am primit cadou un notebook. A fost love at first sight...
Si acum functioneaza ca in prima zi. Este vorba despre un Asus F5RL. 


Caracteristici de baza:
Ecran WXGA 15.4", Rezolutie ecran 1280 x 800, Procesor Intel Core2 Duo, Frecventa procesor 1660 MHz, Model procesor T5450, RAM 2048 MB, Capacitate hard 160 GB, Placa video Integrata, Baterie Li-Ion 6 celule, Camera web 1.3 MP, Cititor carduri...


In urma cu cateva zile mi-am cumparat si un cooler pad de la Master Cooler. Un mic unboxing il puteti gasi aici.



Cum ascult muzica mai tot timpul, mi-am cumparat si o pereche de casti Sony MDR-V700DJ. Din nou puteti gasi un unboxing si un review aici.



Mai am si un mouse si mousepad. Ce-i drept nu sunt amandoua de la aceeasi firma.


Sper ca intr-un scurt timp sa fac un upgrade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu